Aktiviteter i SFO 1 & 2

SFO 1 er placeret på skolen, i egne basislokaler.
Vi forsøger at indrette lokalerne hyggeligt og hjemligt, men også funktionelt.
Derudover benytter vi flere af skolens lokaler, selvfølgelig mest faglokalerne (skolekøkkenet, gymnastiksalen, men børnene leger også i klasselokalerne og på gangene.
I Lærkereden er der en kreativ aktivitet de fleste eftermiddage, og der er også altid mulighed for forskellige spil.
Gymnastiksalen bruger vi til til de vilde lege, sørøver lege, boldspil o.s.v. som giver mulighed for fysisk udfoldelse.
Ligeledes har vi et meget stort udeareal børnene kan boltre sig på, legeplads, skolegård, og bålplads.
SFO 2 – Fuglsang er placeret i en seperat bygning der hører til skolen, også i egne basislokaler.
På Fuglsang har vi to kaniner børnene kan lege med og passe.
På Fuglsang er der fokus på udelivet. Vi har bl.a. en bålhytte, en cykelbane og en lille boldbane.